O nama

Osnovan 1991
Zaposleni 180Maloprodajna i veleprodajna mreža
Distributivna mreža – 1500 prodavnica u Regionu Balkana
Regionalni Agenti – 4 Predstavnika
Sopstvene prodavnice – 15 prodavnica pod nazivom CARVEL SELECTED BRAND STORE

SHOWROOM Kacaniča 4, Belgrade Serbia

SHOWROOM Slavonska avenija 52i, Zagreb Croatia

On-line store: www.carvelonline.com

Geografska tržišna pokrivenost
Srbija, Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Slovenija, Makedonija, Kosovo, Crna Gora, Albanija, Češka Republika i Malta kao i Indija za područje Azije.

Zvanični distributer za međunarodne brendove
Ipanema, Rider, Zaxy, Grendha, Diadora, Diadora Heritage, British Knights, Calvin Klein FTW, Bjorn Borg, Tamaris, Gri Sport, West Coast, Cravo Canela, Olang, Paez, Koalabi, Xti, Geox, St.Oliver, Bull Boxer, Asylum

Nekad i sad
Kompanija CARVEL D.O.O. uspešno posluje od 1991. god kao ovlašćeni uvoznik i distributer sportskih i modnih brendova obuće i textila. Tokom proteklih godina uspela je da izgradi mrežu regionalne distribucije u svim zemljama teritorije Balkana i sa mrežom od preko 300 klijenata distribuira proizvode u preko 1.500 prodajnih objekata.

Kompanija stalno zapošljava 180 radnika na poslovima veleprodaje, i maloprodaje robe široke potrošnje. U sistemu kompanije se razvija i sektor maloprodaje pod konceptnim nazivom CARVEL SELECTED BRAND STORE koji kroz 12 maloprodajnih objekata na teritoriji Srbije u svom asortimanu ima i robne marke za koje kompanija nije zvanični uvoznik/distributer.

Naša misija je pružanje vrhunskog servisa u delu zastupanja i distribucija najaktuelnijih svetskih brendova. Našim radom i rezultatima dobili smo poverenje za distribuciju velikog broja brendova od kojih izdvajamo Ipanema, Rider, Diadora, British Knights, Bjorn Borg, Wrangler, Calvin Klein, Mustag, Olang, Gri Sport, Lumberjack …

Poslovna filozofija komapnije je razvoj distributivnog sistema kroz mrežu poddistributera, dilera i direktnih kupaca. Kao jedan od značajnih razloga za uspeh kompanije Carvel је posvećenost praćenja globalnih brend trendova, zaštita naših klijenta kroz obostranu profitablnost posla, kvalitetan servis kupaca u delu isporuka, marketinška komunikacija sa krajnjim potrošačima.

Prednosti kompanije Carvel su to što u svom prodajnom asortimanu poseduje odlično izbalansiranu ponudu proizvoda prilagođenu prema zahtevima tržišta i potreba krajnjih potrošača. Sa efikasnom logističkom infrastrukturom garantujemo isporuku robe dan nakon porudžbine, nudimo široku paletu kvalitetnih brendova i proizvoda, agresivnim merčandajzingom i snažnom reklamnom kampanjom pružamo pomoć maloprodavcima u plasiranju naših proizvoda.

Cilj
Primarni cilj naše organizacije je da budemo reprezenti priznatih svetskih brendova na našem tržištu. Nastojanja kompanije na postojećim tržištima su maksimizacija profita i širenje tržista putem povećanja obima prodaje.

Balansiranje između sezona

Bitno je istaći da je naš portfolio proizvoda pažljivo biran, što nam omogućuje stabilnu prodaju nezavisno od sezone.

Ekonomija obima

Kombinovanjem elitnih, ali i komercijalnih brendova u našem portfoliu, mozemo priuštiti snažan prodajni i marketing tim, što nam s druge strane pruža da koristeći prednosti ekonomije obima ostvarujemo odlične rezultate uz prihvatljivu maržu.

Odnosi sa medijima

Naš odličan odnos са medijima omogućava nam da ostvarimo nacionalnu pokrivenost i marketing efikasnost na većini naših brand-projekata.

Organizacija

Kompanija Carvel је оrganizovana u odvojene funkcionalne prodajne divizije. Svaka od njih ima posvećen tim za prodaju koji se fokusira na sopstvenoj liniji proizvoda i planirani obim poslovanja. Zajednički marketinški tim brine o medijskim odnosima za sva prodajna odeljenja i čini da svaki brend dobije marketinšku podršku koja mu je potrebna.

Tržišni status

Većina velikih svetskih kompanija prodaju svoje proizvode na teritoriji Balkana preko distributera. Тržište je malo, ali veoma zahtevno, fruktuacije otvaranja i zatvaranja maloprodajnih objekata su konstatntne, trgovci traže promptne isporuke, lokalnu podršku, krajnji potrošči sve više prodajnu percepciju stiču preko novih media.

Populacija Balkana је 25, 000, 000 sa BDP po glavi stanovnika blizu Еуро 4, 000.